W sprawie podjęcia ze mną współpracy, proszę o kontakt e-mailowy: poszukiwaczka.probek@onet.pl

Translate

Pharmaceris+ obrona

Witajcie, wczoraj miałam ciężki dzień , a dlaczego?
Ponieważ broniłam moją pracę licencjacką z czym był związany duży stres i długi czas oczekiwania na moją kolej. Końcowy efekt jest taki, że obroniłam się i jestem Panią Pedagog ;)
Miła niespodzianka czekała na mnie w domu, gdyż otrzymałam od firmy Dr Irena Eris przesyłkę.
Byłam bardzo zaskoczona ponieważ miałam otrzymać tylko próbki, a tu pełnowartościowe produkty.
Czas na pochwalenie się co otrzymałam:
-szampon regenerujący do włosów suchych i zniszczonych
-krem  kojąco- wzmacniający do twarzy naczyniowej
- lekki krem głęboko nawilżający do twarzy alergicznej i wrażliwej
-fluid kryjący
- krem ochronny do twarzy dla dorosłych i dzieci 50+SPF   
oraz 3 próbki





Zapraszam na stronę
Pharmaceris

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Poszukiwaczka darmowych próbek | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka