W sprawie podjęcia ze mną współpracy, proszę o kontakt e-mailowy: poszukiwaczka.probek@onet.pl

Translate

ENKLARE

Witajcie, długi czas mnie tutaj nie było dużo rzeczy się wydarzyło. Jednak dzisiaj nie o tym, mam dla Was recenzje mydła Enklare, które otrzymałam jakiś czas temu. O zastosowaniu mydła pisałam tutaj. Mydło wykorzystałam do depilacji nóg i pach. Zapach mydła jest lekko chemiczne, jednak nie przeszkadza mi to, szczególnie jeśli produkt jest skuteczny. Ma bardzo ładną formę przypominającą góry. Mydło nadal testuję i mogę się z Wami podzielić opinią. Posiadam wrażliwą skórę pod pachami gdy golę się często więc jest to duży problem szczególnie latem, jednak od kiedy zaczęłam używać mydła zaczęło się to zmieniać. Na początku nie było widać efektu jednak po dłuższym stosowaniu mydła zaczęłam zauważać zmiany skóra nie zaczerwieniała się jak wcześniej, nie piekła i stała się miła i delikatna. Postanowiłam zastosować je również na nogi, z którymi mam też podobny problem jak z pachami. Zaczerwienia znikły, włosy podczas stosowania jak w opisie produktu zmiękcza je. 



Jestem bardzo zadowolona i na pewno dalej będę używać to mydło.
Polecam Wam serdecznie.

2 komentarze :

Copyright © 2015 Poszukiwaczka darmowych próbek | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka