W sprawie podjęcia ze mną współpracy, proszę o kontakt e-mailowy: poszukiwaczka.probek@onet.pl

Translate

Współprace

 Współpraca z naturalne-kosmetyki24.pl

Naturalne-kosmetyki24.pl


Nawiązałam nie dawno współpracę z firmą naturalne-kosmetyki24.pl. Właśnie dzisiaj dotarła do mnie paczka z kosmetykami, a znajdowało się w niej : innowacyjny,antybakteryjny tonik ochronny na bazie srebra, regenerujący żel do ciała na bazie krzemu organicznego i 4 próbki: 2 to regenerujący krem z krzemem organicznym i borek i 2 to odmładzająco-liftingujący krem ze złotem monojonowym.
A tak się prezentuje: 



Nawiązałam również druga współpracę już dawno z firmą Zielony Nurt pisałam o niej TUTAJ, ale z powodu zagubienia mojej wiadomości dopiero teraz otrzymałam moją przesyłkę. 
A tak się prezentuje:




 A na koniec dnia coś na osłodę ;) 
Muffinki :)

4 komentarze :

Copyright © 2015 Poszukiwaczka darmowych próbek | Distributed By My Blogger Themes | Designed By Blokotka